-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Internet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
In 5 stappen de klantverwachting in B2B overstijgen (Frankwatching) |
18 mei 2021 11:03:37 |
In 5 stappen de klantverwachting in B2B overstijgen (Frankwatching) |
Tweet Merkloyaliteit is passé. Alles draait om de klantervaring, en om de klantverwachting. Waar in het verleden klanten vertrouwden op zaken als eerlijke prijzen en een goede klantenservice is daar tegenwoordig een aantal verwachtingen bijgekomen. Denk aan gepersonaliseerde interacties, dezelfde ervaring op verschillende kanalen en een proactieve service. B2B-bedrijven moeten op deze veranderingen inspelen via een […] |
41 viewsCategorie: Multimedia > Internet |
Zo leid je jouw organisatie naar een data-gedreven cultuur (Frankwatching) Het songfestival winnen met een snufje marketingpsychologie (Frankwatching) |
blog comments powered by Disqus |