Headlinez Home  

RSS FeedsDe marketingpsychologie van Coca-Cola (Frankwatching)

 
 

25 februari 2021 08:10:56

 
De marketingpsychologie van Coca-Cola (Frankwatching)
 


“Elke cola maakt dik, maar Coca-Cola maakt je daarnaast ook daadwerkelijk gelukkiger.” Dat was de verrassende ontdekking van twee psychologen die onderzoek deden naar consumptie, obesitas en blijdschap (Chan & Naiga, 2010). De bevinding dat het suikerhoudende drankje je taille geen goed doet, mag geen verrassing heten. Maar dat er een direct lineair verband bestaat […]


 
18 viewsCategorie: Multimedia > Internet
 
Breek los van de socialmedia-giganten: start je eigen contentplatform (Frankwatching)
Adverteren op YouTube: alles wat je moet weten (Frankwatching)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Internet


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten