-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeroen Kromme (Tailo): ‘We halen met algoritmes inzichten uit klantgesprekken` (Emerce Nieuws) |
29 oktober 2020 09:34:13 |
Jeroen Kromme (Tailo): ‘We halen met algoritmes inzichten uit klantgesprekken` (Emerce Nieuws) |
Tweet Een goede klantenservice is belangrijk. Maar het is voor een bedrijf vaak lastig om in de gaten te houden of alle gesprekken ook echt goed verlopen. Tailo wil de menselijke evaluatie van gesprekken vervangen door zogenoemde ‘conversational analytics`. Algoritmes die data analyseren. Groot voordeel: een algoritme kan veel data verwerken, terwijl een menselijke coach maar een paar gesprekken checkt. “Dat is enorm tijdrovend en het is de vraag welke gesprekken worden teruggeluisterd. De lange gesprekken waarschijnlijk niet, de korte ook niet. Dus dat is niet representatief”, aldus Jeroen Kromme, co-founder van Tailo. |
42 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
RTL: bsn`s van miljoenen Nederlanders online te zien door verlopen domeinnaam (Emerce Nieuws) Delftse datingapp Breeze haalt 140.000 euro op (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |