-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[column] Bied jij jouw klanten de X-factor? (MarketingTribune Nieuws) |
6 december 2019 11:25:12 |
[column] Bied jij jouw klanten de X-factor? (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet ZoŽn 20 jaar geleden werd er voor het eerst over de experience economy gesproken. Joseph Pine en James Gilmore verzonnen deze term om het fenomeen te duiden waarbij bedrijven een ervaring bieden, in plaats van een product of een service. Nu lijkt deze experience economy zich eindelijk echt te manifesteren, maar gaan er nog te weinig bedrijven in mee. Om echt een goede ervaring te bieden, is het tijd dat bedrijven de X-factor gaan gebruiken. |
25 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
De Buik lanceert foodmarketingbureau (MarketingTribune Nieuws) Stem op je favoriete kerstcommercial! (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |