-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[MarTech] Louise Doorn (HellomaaS): Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig (MarketingTribune Nieuws) |
12 oktober 2018 14:30:28 |
[MarTech] Louise Doorn (HellomaaS): Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In aanloop van het MarTech Event op 6 november interviewen we een aantal sprekers. Dit keer Louise Doorn, cmo van AdTech platform HelloMaaS (Marketing As A Service). `Hoe blijf je up to date in technologie? Ik zou zeggen: experimenteer zoveel mogelijk en gebruik alle technologie in je eigen voordeel.´ |
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Karwei opent pop-up store in Amsterdam (MarketingTribune Nieuws) [MarTech] Louise Doorn: `Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig` (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |