-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[MarTech] Louise Doorn: `Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig` (MarketingTribune Nieuws) |
12 oktober 2018 14:36:00 |
[MarTech] Louise Doorn: `Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In aanloop van het MarTech Event op 6 november interviewen we een aantal sprekers. Dit keer Louise Doorn, cmo van AdTech platform HelloMaaS (Marketing As A Service). `Hoe blijf je up to date in technologie? Ik zou zeggen: experimenteer zoveel mogelijk en gebruik alle technologie in je eigen voordeel.´ |
24 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[MarTech] Louise Doorn (HellomaaS): Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig (MarketingTribune Nieuws) Yourticketprovider fuseert met Get-A-Ticket (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |