Headlinez Home  

RSS Feeds[MarTech] Louise Doorn: `Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

12 oktober 2018 14:36:00

 
[MarTech] Louise Doorn: `Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig` (MarketingTribune Nieuws)
 


In aanloop van het MarTech Event op 6 november interviewen we een aantal sprekers. Dit keer Louise Doorn, cmo van AdTech platform HelloMaaS (Marketing As A Service). `Hoe blijf je up to date in technologie? Ik zou zeggen: experimenteer zoveel mogelijk en gebruik alle technologie in je eigen voordeel.´


 
24 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[MarTech] Louise Doorn (HellomaaS): Marketeer heeft nieuwsgierigheid en veerkracht nodig (MarketingTribune Nieuws)
Yourticketprovider fuseert met Get-A-Ticket (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten