Headlinez Home  

RSS FeedsLotto experimenteert met dynamic advertising op Schiphol (MarketingTribune Nieuws)

 
 

19 juli 2018 11:46:23

 
Lotto experimenteert met dynamic advertising op Schiphol (MarketingTribune Nieuws)
 


Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. UM en Rapport experimenteren voor opdrachtgever Lotto met `dynamic buying´ bij Schiphol Media.


 
24 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
NEP speelt in op veranderend kijkgedrag (MarketingTribune Nieuws)
Huawei lanceert P Smart+ smartphone met dubbele selfie-camera (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten