Headlinez Home  

RSS FeedsNEP speelt in op veranderend kijkgedrag (MarketingTribune Nieuws)

 
 

19 juli 2018 11:34:44

 
NEP speelt in op veranderend kijkgedrag (MarketingTribune Nieuws)
 


Het kijkgedrag van de consument verandert en verschuift steeds meer van lineair televisie kijken naar online en on demand kijken. Ook NEP The Netherlands speelt hierop in, onder meer met haar eigen content-distributienetwerk (CDN). Dit platform met een hoge capaciteit bereikte dankzij het WK voetbal een mijlpaal.


 
42 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
DeOnlineDrogist.nl groeit spectaculair door betere SEO (Emerce Nieuws)
Lotto experimenteert met dynamic advertising op Schiphol (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten