-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Masterclass Van den Acker van Renault te volgen via livestream (MarketingTribune Nieuws) |
18 oktober 2017 16:04:31 |
Masterclass Van den Acker van Renault te volgen via livestream (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Laurens van den Acker, sr. VP Corporate Design bij Groupe Renault en zelf afgestudeerd aan de TU Delft, is in Nederland en geeft vrijdag 20 oktober een besloten Design Masterclass voor TU Delft-studenten en media - waaronder MarketingTribune. Het toneel is de TU Delft Faculteit Industrieel Ontwerpen. Hij spreekt in het bijzijn van de conceptcars Renault Symbioz en Trezor over de toekomstvisie van Renault en de rol van de auto in 2030. |
41 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Merken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen (MarketingTribune Nieuws) Continue innovatie vraagt om analytics in HR (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |