-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Merken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen (MarketingTribune Nieuws) |
18 oktober 2017 15:47:40 |
Merken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Uit onderzoek van Sitecore en Vanson Bourne blijkt dat merken onder druk staan om op basis van data te handelen. Hoewel 73% grote prioriteit geeft aan personalisering, worstelen ze met de organisatie en opslag van klantgegevens als fundering voor strategieën voor klantervaringen en om de belofte van personalisering waar te maken. Hierdoor nemen klanten waar dat veel merken in feite `slechte personalisering` bieden, die bij nadere beschouwing geen `personalisering` genoemd mag worden.` |
20 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Volkswagen introduceert Tiguan Allspace met zwevende passagiers (Adformatie Nieuws) Masterclass Van den Acker van Renault te volgen via livestream (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |