Headlinez Home  

RSS FeedsMerken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen (MarketingTribune Nieuws)

 
 

18 oktober 2017 15:47:40

 
Merken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen (MarketingTribune Nieuws)
 


Uit onderzoek van Sitecore en Vanson Bourne blijkt dat merken onder druk staan om op basis van data te handelen. Hoewel 73% grote prioriteit geeft aan personalisering, worstelen ze met de organisatie en opslag van klantgegevens als fundering voor strategieën voor klantervaringen en om de belofte van personalisering waar te maken. Hierdoor nemen klanten waar dat veel merken in feite `slechte personalisering` bieden, die bij nadere beschouwing geen `personalisering` genoemd mag worden.`


 
20 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Volkswagen introduceert Tiguan Allspace met zwevende passagiers (Adformatie Nieuws)
Masterclass Van den Acker van Renault te volgen via livestream (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten