Headlinez Home  

RSS FeedsFrédérique ter Brugge (managing director Amsterdam Light Festival): `Profilering is eerste marketinguitdaging` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 oktober 2017 16:00:04

 
Frédérique ter Brugge (managing director Amsterdam Light Festival): `Profilering is eerste marketinguitdaging` (MarketingTribune Nieuws)
 


Het centrum van onze hoofdstad verandert van 30 november tot en met 21 januari in `het grootste openlichtmuseum ter wereld`. Naar verwachting trekt de zesde editie van Amsterdam Light Festival bijna één miljoen bezoekers. Hoe krijgt de organisatie dat precies voor elkaar? Managing director Frédérique ter Brugge, tevens verantwoordelijk voor de marketing, licht toe.


 
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Grrr zet voormalige bouwput Rokin weer op de kaart (MarketingTribune Nieuws)
Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagne (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten