-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Frédérique ter Brugge (managing director Amsterdam Light Festival): `Profilering is eerste marketinguitdaging` (MarketingTribune Nieuws) |
17 oktober 2017 16:00:04 |
Frédérique ter Brugge (managing director Amsterdam Light Festival): `Profilering is eerste marketinguitdaging` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Het centrum van onze hoofdstad verandert van 30 november tot en met 21 januari in `het grootste openlichtmuseum ter wereld`. Naar verwachting trekt de zesde editie van Amsterdam Light Festival bijna één miljoen bezoekers. Hoe krijgt de organisatie dat precies voor elkaar? Managing director Frédérique ter Brugge, tevens verantwoordelijk voor de marketing, licht toe. |
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Grrr zet voormalige bouwput Rokin weer op de kaart (MarketingTribune Nieuws) Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagne (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |