-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Grrr zet voormalige bouwput Rokin weer op de kaart (MarketingTribune Nieuws) |
17 oktober 2017 16:00:04 |
Grrr zet voormalige bouwput Rokin weer op de kaart (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet `Het Rokin is de bekendste winkelstraat waar je nooit naartoe gaat´, volgens het Amsterdamse creative digital agency. Meer dan 10 jaar stond de straat in de steiger en met het openen van de NoordZuid-lijn breekt er een nieuwe fase aan voor `de Nederlandse Champs-Élysées´. De samenwerkende ondernemers vroegen Grrr om daar een strategie en herkenbare stijl voor te ontwikkelen. Dit project werd samen Merijn van Velsen van Silo uitgevoerd. |
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Kaj Beetstra (Innovation in Motion): `Bestaande gordijnen automatiseren met Slide´ (Emerce Nieuws) Frédérique ter Brugge (managing director Amsterdam Light Festival): `Profilering is eerste marketinguitdaging` (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |