-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign `What`s Next` (MarketingTribune Nieuws) |
16 oktober 2017 08:08:19 |
[interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign `What`s Next` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Met ruim 147.000 auto´s in Nederland en 1,71 miljoen auto´s in 32 landen is LeasePlan een der grootste leasemaatschappijen ter wereld. Over de vandaag wereldwijd uitgerolde nieuwe marketing-campagne What´s Next, spreken wij verantwoordelijken Dick van der Lecq -die met zijn bureau Etcetera embedded bij het merk zit- en cmo Leaseplan Sandra Tappermann-Pieper. De uitgebreide versie staat in de komende MarketingTribune print (MT18). Hier een preview van dit gesprek plus de première van de centrale film die LeasePlan vandaag presenteert. |
56 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[column] Kristof De Wulf: Het iPhone effect (MarketingTribune Nieuws) Een Franse middenklasser (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |