-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[column] Kristof De Wulf: Het iPhone effect (MarketingTribune Nieuws) |
16 oktober 2017 08:08:19 |
[column] Kristof De Wulf: Het iPhone effect (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet 10 jaar geleden introduceerde Steve Jobs zijn baanbrekende innovatie met de recente lancering van de iPhone X als voorlopige climax. Sinds toen zijn er niet minder dan 1,2 miljard iPhones over de toonbank gegaan en is Apple met een geschatte merkwaarde van 170 miljard dollar uitgegroeid tot het meest waardevolle merk ter wereld (bron: Forbes World´s Best Brands 2017). Het effect van de iPhone reikt echter nog verder. De komst van de iPhone veranderde voorgoed consumentenverwachtingen en gaf richting aan wat merksucces in de toekomst betekent. |
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Drie redenen waarom prijsvergelijkingssites ontevreden zijn over Google Shopping (Emerce Nieuws) [interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign `What`s Next` (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |