Headlinez Home  

RSS Feeds[column] Kristof De Wulf: Het iPhone effect (MarketingTribune Nieuws)

 
 

16 oktober 2017 08:08:19

 
[column] Kristof De Wulf: Het iPhone effect (MarketingTribune Nieuws)
 


10 jaar geleden introduceerde Steve Jobs zijn baanbrekende innovatie met de recente lancering van de iPhone X als voorlopige climax. Sinds toen zijn er niet minder dan 1,2 miljard iPhones over de toonbank gegaan en is Apple met een geschatte merkwaarde van 170 miljard dollar uitgegroeid tot het meest waardevolle merk ter wereld (bron: Forbes World´s Best Brands 2017). Het effect van de iPhone reikt echter nog verder. De komst van de iPhone veranderde voorgoed consumentenverwachtingen en gaf richting aan wat merksucces in de toekomst betekent.


 
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Drie redenen waarom prijsvergelijkingssites ontevreden zijn over Google Shopping (Emerce Nieuws)
[interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign `What`s Next` (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten