-
-
-
- Economie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Wat moet Albert Heijn in godsnaam met Hema? (Volkskrant Economie) |
10 juli 2020 08:40:56 |
Wat moet Albert Heijn in godsnaam met Hema? (Volkskrant Economie) |
Tweet In februari 1971 lanceerde Albert Heijn zijn Miro-concept – een nieuwe keten hypermarkten waar naast de traditionele levensmiddelen ook non-food zou worden verkocht: horloges, jurken, televisies, rijwielen, schoenen tot rubberboten aan toe. De allereerste Miro werd of all places in Vlissingen geopend. De tweede kwam in Beek in Zuid-Limburg, een andere uithoek van het land. |
80 viewsCategorie: Economie |
Huizenmarkt blijft een gekkenhuis, woningprijzen 8,8 procent hoger (Volkskrant Economie) Boetes als Prorail niks doet aan Kijfhoek, waar gevaarlijke stoffen over versleten treinspoor gaan (Volkskrant Economie) |
blog comments powered by Disqus |