Headlinez Home  

RSS FeedsWat moet Albert Heijn in godsnaam met Hema? (Volkskrant Economie)

 
 

10 juli 2020 08:40:56

 
Wat moet Albert Heijn in godsnaam met Hema? (Volkskrant Economie)
 


In februari 1971 lanceerde Albert Heijn zijn Miro-concept – een nieuwe keten hypermarkten waar naast de traditionele levensmiddelen ook non-food zou worden verkocht: horloges, jurken, televisies, rijwielen, schoenen tot rubberboten aan toe. De allereerste Miro werd of all places in Vlissingen geopend. De tweede kwam in Beek in Zuid-Limburg, een andere uithoek van het land.


 
80 viewsCategorie: Economie
 
Huizenmarkt blijft een gekkenhuis, woningprijzen 8,8 procent hoger (Volkskrant Economie)
Boetes als Prorail niks doet aan Kijfhoek, waar gevaarlijke stoffen over versleten treinspoor gaan (Volkskrant Economie)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Economie


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten