-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in oktober met 4,6 procent (MarketingTribune Nieuws) |
8 november 2016 23:40:06 |
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in oktober met 4,6 procent (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet September was een rare maand voor de kijkcijfers. We kwamen uit de sportzomer en RTL koos ervoor om laat op gang te komen. Voorts was het krankzinnig lekker weer in september en hoe dus de daling van de kijktijd van 9,9 procent precies te duiden? |
15 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Top-3 van Creative Press Challenge bekend (MarketingTribune Nieuws) [Interview] Gert-Jaap Hoekman over de Amerikaanse verkiezingen en samenwerking tussen NU.nl en CNN (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |