Headlinez Home  

RSS FeedsInfographic: Customer Experience Benchmark B2B (Emerce Nieuws)

 
 

27 april 2024 07:52:03

 
Infographic: Customer Experience Benchmark B2B (Emerce Nieuws)
 


De Net Promoter Score (NPS) binnen B2B kruipt langzaam omhoog. Na een daling naar +15 in 2022 is de NPS in 2023 geklommen naar +17. Deze graadmeter voor ‘klantenthousiasme` toont daarmee weer meer promoters die klanten aanbevelen en meer klanten die ook klant blijven.


 
19 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
ABN verwacht forse stijging Tikkies tijdens Koningsdag (Emerce Nieuws)
Booking.com claimt zijn plek als ‘meest waardevolle Nederlandse merk` (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten