-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Almelo
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Marketinggoeroe Paul Moers over Nederland na corona: ‘Deze crisis kost bedrijven de kop die toch al niet goed waren` (Tubantia Almelo) |
4 april 2020 18:20:02 |
Marketinggoeroe Paul Moers over Nederland na corona: ‘Deze crisis kost bedrijven de kop die toch al niet goed waren` (Tubantia Almelo) |
Tweet ALMELO - Het wordt na corona nooit meer zoals het was. De globalisering moet een versnelling lager, winkeliers moeten meer online aan de slag en het zakendoen moet lokaler. Marketinggoeroe Paul Moers (64) filosofeert over Nederland na deze viruscrisis. „We kunnen niet meer zonder online. Het kan in deze moeilijke tijden je redding zijn.” |
88 viewsCategorie: Algemeen > Binnenland > Overijssel > Almelo |
Korfballen in je achtertuin of op straat: in Almelo kan het (Tubantia Almelo) Bevrijdingsdag in wereldwijd rampjaar: ‘Schuif alle festiviteiten door naar 2021` (Tubantia Almelo e.o.) |
blog comments powered by Disqus |