Marketinggoeroe Paul Moers over Nederland na corona: ‘Deze crisis kost bedrijven de kop die toch al niet goed waren` (Tubantia Hengelo) |
4 april 2020 16:52:02 |
Marketinggoeroe Paul Moers over Nederland na corona: ‘Deze crisis kost bedrijven de kop die toch al niet goed waren` (Tubantia Hengelo) |
Tweet ALMELO - Het wordt na corona nooit meer zoals het was. De globalisering moet een versnelling lager, winkeliers moeten meer online aan de slag en het zakendoen moet lokaler. Marketinggoeroe Paul Moers (64) filosofeert over Nederland na deze viruscrisis. „We kunnen niet meer zonder online. Het kan in deze moeilijke tijden je redding zijn.” |
25 viewsCategorie: Algemeen > Binnenland > Overijssel > Hengelo |
Brutale straatroof bij Dr. Ariënsschool in Hengelo (Tubantia Hengelo) Moskee Hengelo verstrekte 2000 voedselpakketten (Tubantia Hengelo) |
blog comments powered by Disqus |