Headlinez Home  

RSS FeedsCampagne OogCheckWeken bijziendheid bij kinderen (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 februari 2020 11:01:48

 
Campagne OogCheckWeken bijziendheid bij kinderen (MarketingTribune Nieuws)
 


Contactlenzenfabrikant Procornea trapt vanaf 15 februari een campagne af met TikTok-influencers, die kinderen en hun ouders attenderen op de risico´s van bijziendheid bij kinderen.


 
31 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Kiki Maaskant b2b directeur Linda (MarketingTribune Nieuws)
Hogeschool en uitgeverij starten marketinginnovatie lab (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten