Headlinez Home  

RSS FeedsBoldking: iedere man scheert anders (MarketingTribune Nieuws)

 
 

24 januari 2020 10:46:21

 
Boldking: iedere man scheert anders (MarketingTribune Nieuws)
 


Scheermerk Boldking (sinds 2013) lanceert een nieuwe internationale `Morning Flex´-campagne waarmee het wil laten zien dat scheren anno 2020 flexibiliteit vereist. De moderne man heeft namelijk zo zijn eigen manier van scheren. De campagne is in-house ontwikkeld.


 
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Marloes Scheffers: `Ontwikkel als creatief je eigen unieke perspectief op de wereld` (Adformatie Nieuws)
KNVB brengt ode aan amateurshirts (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten