Headlinez Home  

RSS FeedsDanio: millennial wil tompouce en speculaas (MarketingTribune Nieuws)

 
 

20 januari 2020 16:09:38

 
Danio: millennial wil tompouce en speculaas (MarketingTribune Nieuws)
 


In een nieuwe campagne zet kwarkmerk Danio (onderdeel van foodbedrijf Danone) zijn twee `limited editions´ in de schijnwerpers: tompouce en speculaas. Dit is het resultaat van de eerdere `Vote for your flavour`-campagne die eind vorig jaar op Instagram liep.


 
50 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Voor 114 miljoen euro aan GDPR boetes sinds 2018, Nederland koploper met datalekken (Emerce Nieuws)
Ontslagbrief aan teammanager Job-Joris met zijn inwisselbare leven gaat viral (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten