Headlinez Home  

RSS FeedsTraditionele reclamebestedingen rond Black Friday sterk gestegen (Emerce Nieuws)

 
 

12 december 2019 06:29:47

 
Traditionele reclamebestedingen rond Black Friday sterk gestegen (Emerce Nieuws)
 


Nederlandse adverteerders haakten ook dit jaar weer massaal in op het uit de VS overgewaaide koopjesfestijn Black Friday. Mediaregistratiebureau Adfact registreerde 23,5 miljoen euro aan non-digital reclamebestedingen die direct aan Black Friday waren gerelateerd. Dat is ruim 7,5 miljoen euro meer dan in 2018.


 
19 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[onderzoek] `JonkieŽ Netflix op 1 in Top-30 Mediamerken Kantar (MarketingTribune Nieuws)
Een digitale survival kit voor retailers (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten