Headlinez Home  

RSS FeedsMedia in het brein: de invloed van direct mail op consumentengedrag (Frankwatching)

 
 

10 december 2019 09:10:12

 
Media in het brein: de invloed van direct mail op consumentengedrag (Frankwatching)
 


Wil je de aandacht van consumenten trekken? Dan is de juiste mediamix cruciaal. Maar hoe weet je welk kanaal het meeste effect heeft? Dankzij neuromarketing kunnen onderzoekers dat nu objectief vaststellen. Niet alleen voor online media, maar ook voor offline. Een van de verrassende conclusies: print is een onmisbaar onderdeel in de marketingmix. Instagram, Facebook, […]


 
23 viewsCategorie: Multimedia > Internet
 
Marketing via Facebook Messenger: nieuwe richtlijnen voor 2020 (Frankwatching)
Is succes strategie of gewoon geluk? (Frankwatching)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Internet


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten