Headlinez Home  

RSS FeedsShell en ABN Amro winnen Drum Experience Awards met BrandBase (MarketingTribune Nieuws)

 
 

6 december 2019 01:16:42

 
Shell en ABN Amro winnen Drum Experience Awards met BrandBase (MarketingTribune Nieuws)
 


Twee sponsor-activaties van productiebedrijf BrandBase wonnen woensdag bij de uitreiking van The Drum Experience Awards in Londen. De campagne `Game Changers´ voor ABN Amro werd verkozen tot Sponsorship Activation of the Year. Generation Discover Festival van initiatiefnemer Shell won de award voor Open Air Experience of the Year.


 
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Frank Volmer (Ster) voorzitter Screenforce (Adformatie Nieuws)
Dit zijn de kerstcommercials van Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Plus (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten