-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Generatie Z heeft weinig vertrouwen in voedselkeurmerk-logo`s (MarketingTribune Nieuws) |
9 oktober 2019 11:45:45 |
Generatie Z heeft weinig vertrouwen in voedselkeurmerk-logo`s (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Eind 2019 kiest het Ministerie van VW&S een nieuw ``voedselkeurmerk-logo`, bedoeld om de gezondheid van Nederlanders te verbeteren. Hoewel er veel informatie te vinden is over hoe merken en instanties zich profileren ten aanzien van voedselkeurmerken, is de informatie over hoe consumenten hier in staan nihil. |
24 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Marc Overmars krijgt Buikschuifbaan tijdens Klassieker (MarketingTribune Nieuws) NN Group lanceert hardloop-game met Eliud Kipchoge (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |