Headlinez Home  

RSS FeedsGeneratie Z heeft weinig vertrouwen in voedselkeurmerk-logo`s (MarketingTribune Nieuws)

 
 

9 oktober 2019 11:45:45

 
Generatie Z heeft weinig vertrouwen in voedselkeurmerk-logo`s (MarketingTribune Nieuws)
 


Eind 2019 kiest het Ministerie van VW&S een nieuw ``voedselkeurmerk-logo`, bedoeld om de gezondheid van Nederlanders te verbeteren. Hoewel er veel informatie te vinden is over hoe merken en instanties zich profileren ten aanzien van voedselkeurmerken, is de informatie over hoe consumenten hier in staan nihil.


 
24 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Marc Overmars krijgt Buikschuifbaan tijdens Klassieker (MarketingTribune Nieuws)
NN Group lanceert hardloop-game met Eliud Kipchoge (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten