-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Iedereen ziet de noodzaak van een gezamenlijk Nederlands videoplatform, maar hoe? (Emerce Nieuws) |
8 oktober 2019 06:28:34 |
Iedereen ziet de noodzaak van een gezamenlijk Nederlands videoplatform, maar hoe? (Emerce Nieuws) |
Tweet RTL Videoland sluit de deelname aan een gezamenlijk Nederlands videoplatform als NLZiet zeker niet uit. `Alles is bespreekbaar`, aldus Lucien Brouwer, Chief Consumer Officer van RTL, gisteren bij Cross Media Café: On Demand in Beeld en Geluid te Hilversum. Nagenoeg alle sprekers van het evenement zien de noodzaak van samenwerking in. Maar over de manier waarop is nog geen consensus. |
26 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Tegenvallende groei Europese online reclamebestedingen (Emerce Nieuws) Mark de Greeff (Dutch Design Week): `We willen minimaliseren en doelgroepen beter verbinden´ (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |