-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[column] Merkdisruptie megatrend: Afnemend oriëntatievermogen (MarketingTribune Nieuws) |
20 september 2019 09:28:16 |
[column] Merkdisruptie megatrend: Afnemend oriëntatievermogen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Veel merken gaan de komende tijd verdwijnen. Het boek `Merkdisruptie` van Frank Haveman, Jeroen Cremer en Richard Otto, brengt de oorzaken in kaart aan de hand van vijftien megatrends. Op MarketingTribune wordt in 15 artikelen dieper ingegaan op de trends. Megatrend 12: Afnemend oriƫntatievermogen. |
22 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Airbnb gaat volgend jaar definitief naar de beurs (Emerce Nieuws) Wynand Fockink in het nieuw gestoken door VHD (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |