-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
`Multibrandwinkeliers voelen hete adem in nek van directe verkoop retailmerken` (MarketingTribune Nieuws) |
20 september 2019 06:02:44 |
`Multibrandwinkeliers voelen hete adem in nek van directe verkoop retailmerken` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Steeds meer retailmerken oriƫnteren zich op de mogelijkheid om hun producten rechtstreeks, zonder tussenkomst van multibrandwinkels, aan de consument te verkopen: direct-to-consumer. De multibrandwinkels, (web)winkels die meerdere merken verkopen, voelen zich hierdoor bedreigd, blijkt uit vers onderzoek van ABN Amro. |
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Glasnost start apart pr-bureau Fitzgerald (MarketingTribune Nieuws) Betaalverwerker Stripe haalt kwart miljard dollar op (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |