Headlinez Home  

RSS FeedsTarget zet kunstenaars in voor creëren buurtgevoel (MarketingTribune Nieuws)

 
 

23 augustus 2019 10:58:34

 
Target zet kunstenaars in voor creëren buurtgevoel (MarketingTribune Nieuws)
 


De Amerikaanse retailer Target wordt vooral gekend om superstores, maar nu de formule vaker kleinschalige winkels opent, zoekt de retailer naar een manier om het buurtgevoel te creëeren. Oplossing: het inzetten van lokale kunstenaars.


 
21 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Debuut Huawei´s vouwbare Mate X opnieuw uitgesteld (Dutch Cowboys)
Toyota verduurzaamt vervoer Tokyo 2020 (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten