-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
a.s.r. over purpose: eerst het bewijs, dan de communicatie (MarketingTribune Nieuws) |
15 augustus 2019 09:16:15 |
a.s.r. over purpose: eerst het bewijs, dan de communicatie (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Sinds de start in 2016 van de campagnereeks `Het Andere Verhaal´ met rapper Sticks, staat a.s.r. steeds meer bekend als een verzekeraar met een maatschappelijke strategie. `We zijn altijd al een maatschappelijk betrokken bedrijf geweest, alleen communiceren we er nu over,` zegt Boudewijn van Uden (Directeur Corporate Communicatie). |
22 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
WeWork lijdt 900 miljoen dollar verlies in eerste half jaar 2019 (Emerce Nieuws) Goos Eilander en de MarketingTroonrede: zorg over hypes (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |