-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[designcase] Mora & ProudDesign (MarketingTribune Nieuws) |
23 juli 2019 10:27:52 |
[designcase] Mora & ProudDesign (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Volgens strategy director Steven de Cleen van ProudDesign `denkt iedereen dat snacken op zijn retour is, maar het oude en nieuwe snacken is populairder dan ever.´ Hij kan het weten, want zijn bureau werkt al een decennium voor Mora en hij zag de omzet van zijn klant verdubbelen in die tijd. MarketingTribune spreekt met hem en Marcel Joosten, marketingdirecteur bij Van Geloven, het moederbedrijf van Mora. |
21 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Nederlanders kopen steeds vaker bij buitenlandse webshops (MarketingTribune Nieuws) Grootste Vlaamse franchisehouder over AH en de P van Prijs (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |