Headlinez Home  

RSS FeedsAchtung wint pitch om nieuwe merkstrategie KPN (MarketingTribune Nieuws)

 
 

18 juli 2019 14:46:26

 
Achtung wint pitch om nieuwe merkstrategie KPN (MarketingTribune Nieuws)
 


KPN wil zijn merkstrategie omgooien en heeft na een pitch gekozen voor bureau Achtung McGarryBowen om dit proces creatief in te vullen. De telecomreus was zes jaar klant bij N=5. Door de gecentreerde focus op het KPN-merk moet de campagne-aanpak anders.


 
15 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[column] Merkdisruptie megatrend (2): Radicaal kapitalisme (MarketingTribune Nieuws)
[De zomer van] Willem-Albert Bol: `Even analyseren en dan ouderwets de beuk erinī (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten