Headlinez Home  

RSS FeedsOnline aankoop vaak afgebroken door hoge verzendkosten (MarketingTribune Nieuws)

 
 

25 juni 2019 12:21:42

 
Online aankoop vaak afgebroken door hoge verzendkosten (MarketingTribune Nieuws)
 




Slechts 29 procent van de Nederlandse consumenten zet een online aankoop altijd door, blijkt uit het Consumer Propensity Rapport van SAP Customer Experience. 11 procent van de shoppers daarentegen verlaat de winkelwagen in elk geval de helft van de tijd. 27 procent doet dit soms en 33 procent maar zelden.


Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter
 
26 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Alweer wisseling van de wacht in top zorgspectrum Het Zand Zwolle (De Stentor Vechtdal)
Merkenweek bij MediaMarkt: korting op Apple-producten en meer (iPadclub.nl)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing

Gebruik deze knoppen om ons te bookmarken:
Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter


Valid HTML 4.01 Transitional
Copyright © 2008 - 2019 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Travel Photos Nachrichten Indigonet Finances Leer Mandarijn