-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Experimenteren met productcontent bevrijdt retail van retourpakketjes (Emerce Nieuws) |
12 juni 2019 10:36:47 |
Experimenteren met productcontent bevrijdt retail van retourpakketjes (Emerce Nieuws) |
Tweet Met retourpercentages tot wel tientallen procenten heeft de online retailer er een hoofdpijndossier bij. De vraag is of en op welke manier ze het tij nog kunnen keren. Opvallend is hoe weinig hiervoor wordt `gespeeld´ met de productcontent en -kenmerken. Daarmee is - in ieder geval deels - te voorkomen dat na Zalando ook anderen gebukt gaan onder hun eigen logistieke strategie. |
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media (MarketingTribune Nieuws) `Amazon meest waardevolle merk´ (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |