Headlinez Home  

RSS FeedsHelen Zuurmond, HEMA: `Binnen customer service is e-mail het moeilijkste kanaal´ (Emerce Nieuws)

 
 

24 mei 2019 11:29:10

 
Helen Zuurmond, HEMA: `Binnen customer service is e-mail het moeilijkste kanaal´ (Emerce Nieuws)
 


Binnen twee jaar is het loyaliteitsprogramma van HEMA uitgegroeid tot een van de meest populaire programma´s van Nederland. HEMA beschikt hierdoor over inzichten die het mogelijk maken dichter bij de klant te komen. Helen Zuurmond, Head of CRM & Customer Service, laat zien hoe HEMA deze inzichten gebruikt. `Alleen maar naar huidig gedrag kijken, zou een saaie e-mailstrategie opleveren.` 


 
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
SpaceX lanceert internetsatellieten (Emerce Nieuws)
Data spelen cruciale rol in e-mailcampagnes (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten