-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Helen Zuurmond, HEMA: `Binnen customer service is e-mail het moeilijkste kanaal´ (Emerce Nieuws) |
24 mei 2019 11:29:10 |
Helen Zuurmond, HEMA: `Binnen customer service is e-mail het moeilijkste kanaal´ (Emerce Nieuws) |
Tweet Binnen twee jaar is het loyaliteitsprogramma van HEMA uitgegroeid tot een van de meest populaire programma´s van Nederland. HEMA beschikt hierdoor over inzichten die het mogelijk maken dichter bij de klant te komen. Helen Zuurmond, Head of CRM & Customer Service, laat zien hoe HEMA deze inzichten gebruikt. `Alleen maar naar huidig gedrag kijken, zou een saaie e-mailstrategie opleveren.` |
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
SpaceX lanceert internetsatellieten (Emerce Nieuws) Data spelen cruciale rol in e-mailcampagnes (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |