Headlinez Home  

RSS Feeds[designcase] `Viscategorie appelleert te weinig aan jonge consument` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 mei 2019 10:26:06

 
[designcase] `Viscategorie appelleert te weinig aan jonge consument` (MarketingTribune Nieuws)
 


Dutch Seafood Company lanceert Puul´s: een nieuw merk, een nieuw design. MarketingTribune spreekt met Katja Meijer, marketingmanager Dutch Seafood Company, en Sanne Evertse, strategy director Millford.


 
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
ViaTim wil kleine elektrische apparaten inzamelen (Emerce Nieuws)
Crystal Clear: vrouw, vertrouw op je smaak (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten