Headlinez Home  

RSS FeedsAlbert Heijn zet kunstmatige intelligentie in tegen voedselverspilling (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 mei 2019 08:44:43

 
Albert Heijn zet kunstmatige intelligentie in tegen voedselverspilling (MarketingTribune Nieuws)
 


Albert Heijn zet vanaf deze week een nieuwe stap in het verminderen van voedselverspilling met de proef `dynamisch afprijzen´. Hierbij worden producten automatisch afgeprijsd op basis van de houdbaarheidsdatum: hoe korter de houdbaarheid, hoe hoger de korting.


 
25 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
`Even Apeldoorn bellen`, `Goeiemoggel´ en `Geen bommetje´ weet millennials niet echt te raken (Adformatie Nieuws)
Google lanceert nieuwe Google Glass voor zakelijke markt (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten