Headlinez Home  

RSS FeedsTouchscreen Marketing stimuleert koopintentie via gamification (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 mei 2019 13:39:18

 
Touchscreen Marketing stimuleert koopintentie via gamification (MarketingTribune Nieuws)
 


Promoties zijn emotieloos. Overal om je heen schreeuwen kortingen je tegemoet. Touchscreen Marketing doet dat anders en zet gamification in om de koopknop te prikkelen. `Wat wij doen, geeft de shopper een fijn gevoel.´


 
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Nederlander blijft komende vijf jaar met contant geld betalen (Emerce Nieuws)
Albert Heijn gaat 400 diesel Volkswagen Crafter´s ombouwen voor online bezorgen (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten