Headlinez Home  

RSS Feeds7 tips voor de optimalisatie van de customer journey (Emerce Nieuws)

 
 

14 mei 2019 07:54:10

 
7 tips voor de optimalisatie van de customer journey (Emerce Nieuws)
 


Een klantreis inzichtelijk maken: Dat betekent dat je allereerst de touchpoints in kaart brengt. Vervolgens achterhaal je bij elk moment wat de behoefte is van de klant, hoe je het de klant zo gemakkelijk mogelijk kan maken en op welke momenten je écht onderscheidend wilt zijn door een onvergetelijke ervaring te creëren. Dit zijn de stappen om dat voor elkaar te krijgen.


 
36 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Online omzet in maart bijna 17 procent hoger (Emerce Nieuws)
[column] Hey Google (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten