Headlinez Home  

RSS Feeds`In nieuwe campagne staat niet toerental centraal, maar wasbehoefte consument´ (MarketingTribune Nieuws)

 
 

25 april 2019 08:48:27

 
`In nieuwe campagne staat niet toerental centraal, maar wasbehoefte consument´ (MarketingTribune Nieuws)
 


In aanloop naar Nima Marketing Day 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag Patricia Slootjes, marketingdirecteur van Miele.


 
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[interview] Lichtmastreclame is extra voordeur (MarketingTribune Nieuws)
Bloem is sprekend gezicht van Diabetes Fonds (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten