Headlinez Home  

RSS Feeds[column]Iedereen is verantwoordelijk voor data (MarketingTribune Nieuws)

 
 

23 april 2019 11:38:19

 
[column]Iedereen is verantwoordelijk voor data (MarketingTribune Nieuws)
 


Inspirerende reclame is niet hetzelfde als een goede klantervaring. Een creatief concept trekt misschien even de aandacht van consument, maar het gaat er uiteindelijk om wat de consument met die aandacht doet. Paul Robson, president EMEA bij Adobe, over waarom iedereen data moet omarmen.


 
35 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Tic Tac bouwt feestje met DJ Lost Frequencies (MarketingTribune Nieuws)
Kornuit Jajem: een kopstoot, maar dan anders (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten