-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Al is de workflow nog zo goed, doelgroeponderzoek blijft de kern van marketing automation (Emerce Nieuws) |
23 april 2019 10:22:40 |
Al is de workflow nog zo goed, doelgroeponderzoek blijft de kern van marketing automation (Emerce Nieuws) |
Tweet Marketing automation begint met een goed doelgroeponderzoek. Wie is de doelgroep? Hoe weet je of je écht de juiste doelgroep aanspreekt? Door buyer persona´s te creëren, breng je de doelgroep duidelijk in kaart. Ook de pijnpunten van de doelgroep worden hierin blootgelegd. Pas als je de doelgroep en hun pijnpunten inzichtelijk hebt, kun je nadenken over een opvolging in marketing automation. |
26 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Van klimaatdrammer tot paskamermoord: waarom reclametekstschrijvers verliezen van spindoctors en journalisten (Adformatie Nieuws) Picnic breidt uit naar Apeldoorn (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |