-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[designcase] Van onderleggertje naar hero (MarketingTribune Nieuws) |
18 april 2019 08:05:13 |
[designcase] Van onderleggertje naar hero (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In de zomer van 2017 werd Jos Poell - u weet wel, van die pasteibakjes, waaierwafels voor op ijsjes en toastjes - benaderd door brand en packaging designbureau Guts & Glorious met de vraag welke ambitie en uitstraling het merk eigenlijk ambieerde. Daarna ging het in een stroomversnelling. MarketingTribune in gesprek met Jos Poell´s marketingmanager Meike Hoek. |
40 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[designpanel] `Een tool met smoel` (MarketingTribune Nieuws) VK voert omstreden leeftijdscheck pornosites in (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |