Headlinez Home  

RSS Feeds[designcase] Van onderleggertje naar hero (MarketingTribune Nieuws)

 
 

18 april 2019 08:05:13

 
[designcase] Van onderleggertje naar hero (MarketingTribune Nieuws)
 




In de zomer van 2017 werd Jos Poell - u weet wel, van die pasteibakjes, waaierwafels voor op ijsjes en toastjes - benaderd door brand en packaging designbureau Guts & Glorious met de vraag welke ambitie en uitstraling het merk eigenlijk ambieerde. Daarna ging het in een stroomversnelling. MarketingTribune in gesprek met Jos Poell´s marketingmanager Meike Hoek.


Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter
 
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[designpanel] `Een tool met smoel` (MarketingTribune Nieuws)
Max blijft Max (Telegraaf Autovisie)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing

Gebruik deze knoppen om ons te bookmarken:
Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter


Valid HTML 4.01 Transitional
Copyright © 2008 - 2019 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Travel Photos Nachrichten Indigonet Finances Leer Mandarijn