Headlinez Home  

RSS FeedsJoost de Wit (Media Distillery): `Wij kunnen video doorgronden en daarmee kijkers helpenī (Emerce Nieuws)

 
 

16 april 2019 16:02:06

 
Joost de Wit (Media Distillery): `Wij kunnen video doorgronden en daarmee kijkers helpenī (Emerce Nieuws)
 


Het is voor grote bedrijven en organisaties interessant om te weten wanneer zij op televisie voorbij komen. Media Distillery kan dat voor je bijhouden. `Aan de andere kant richten we ons op bedrijven zoals KPN en Ziggo. De tv operators, die ontzettend veel video content hebben maar daar eigenlijk heel weinig van weten. Zij weten helemaal niet wat er in een talkshow gezegd wordt, wat de onderwerpen zijn aan bod komen. Dat kunnen wij ze vertellen`, aldus Joost de Wit, oprichter en CPO van Media Distillery bij Top Names. `De content wordt gescand door een algoritme dat middels deep learning wordt getraind.`


 
36 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Chiquita en Snapchat komen met speciale banaan-Lenses (Dutch Cowboys)
Yin Oei weg als country manager Cegeka (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten