Headlinez Home  

RSS FeedsKijktijd in 2018 volgens Screenforce wederom verder gedaald (Radio.nl)

 
 

26 maart 2019 16:10:52

 
Kijktijd in 2018 volgens Screenforce wederom verder gedaald (Radio.nl)
 


De kijktijd is in 2018 wederom gedaald met 2%, een daling die nog lager was dan de jaren ervoor. De TV-reclamemarkt is in 2018, na aftrek van bureaucommissie, uitgekomen op € 821 miljoen. Dat is een lichte stijging van 3% in vergelijking met 2017 volgens de Nederlandse TV-marketingorganisatie Screenforce.


 
36 viewsCategorie: Multimedia > Radio
 
NPO Radio 5 stopt met eigen nieuwsbulletins (Radio.nl)
Lex Harding: Radio maken doe je anoniem (Radio.nl)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Radio


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten