-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Seafoodchef Van Olphen start campagne `Stop Foute Tonijn` (MarketingTribune Nieuws) |
25 maart 2019 10:18:28 |
Seafoodchef Van Olphen start campagne `Stop Foute Tonijn` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De meeste supermarkten doen het redelijk goed met het aanbod van duurzaam gecertificeerde verse vis. Maar juist dit zo geliefde blikje wordt over het hoofd gezien als we bewust boodschappen doen in de supermarkt. Bart van Olphen (Fishes) spreekt zich nu serieus uit tegen de `plofkip van de zee` zonder MSC-keurmerk. |
31 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Datingservice Ourtime lanceert eerste tv-campagne (MarketingTribune Nieuws) Referral recruitment: houd je medewerkers betrokken met gamification (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |