-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Techniek
-
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf DigiTaal) |
16 maart 2019 12:20:12 |
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf DigiTaal) |
Tweet In Nederland geven we - onbewust, want het zit verpakt in de prijs - per persoon per jaar 630 euro uit aan reclame en sponsoring. `Maar eigenlijk willen mensen helemaal geen reclame!`, weet tekstschrijver Jaap Toorenaar. Daarom raakt het hem als slogans inburgeren in het dagelijks taalgebruik. Het Zwitserlevengevoel van een reclameman. ´Een beetje vreemd, maar wel lekker.´ |
51 viewsCategorie: Techniek |
Conservatieven polsen leden voor EU-verkiezing (Telegraaf DigiTaal) Kees Jansma (71): notoire rokkenjager (Telegraaf DigiTaal) |
blog comments powered by Disqus |