Headlinez Home  

RSS FeedsBloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf Games)

 
 

16 maart 2019 12:10:04

 
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf Games)
 


In Nederland geven we - onbewust, want het zit verpakt in de prijs - per persoon per jaar 630 euro uit aan reclame en sponsoring. `Maar eigenlijk willen mensen helemaal geen reclame!`, weet tekstschrijver Jaap Toorenaar. Daarom raakt het hem als slogans inburgeren in het dagelijks taalgebruik. Het Zwitserlevengevoel van een reclameman. ´Een beetje vreemd, maar wel lekker.´


 
33 viewsCategorie: Multimedia > Games
 
Vader verdacht van doodsteken dochter (8) (Metronieuws Games)
Veelbesproken ex-prof maakt wereldgoal (Telegraaf Games)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Games


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten