- Algemeen
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf Algemeen) |
16 maart 2019 12:06:11 |
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan (Telegraaf Algemeen) |
Tweet In Nederland geven we - onbewust, want het zit verpakt in de prijs - per persoon per jaar 630 euro uit aan reclame en sponsoring. `Maar eigenlijk willen mensen helemaal geen reclame!`, weet tekstschrijver Jaap Toorenaar. Daarom raakt het hem als slogans inburgeren in het dagelijks taalgebruik. Het Zwitserlevengevoel van een reclameman. “Een beetje vreemd, maar wel lekker.“ |
36 viewsCategorie: Algemeen |
“Weer is van invloed op verkiezingsopkomst“ (Telegraaf Algemeen) Veelbesproken ex-prof maakt wereldgoal (Telegraaf Algemeen) |
blog comments powered by Disqus |